RSmarket

ttning kan vara mer av en m

in RS Traders Tue Nov 29, 2016 7:41 am
by holyground • Superman | 163 Posts | 1630 Points

Tack f?r denna viktiga kolumn. En sak om h?lis?ttning bilder vs verkligheten Nike Roshe Run Dames (och du har utan tvekan tagit upp detta p? andra h?ll i era Nike Air Max 1 Mens Black White skrifter): I en sko med h?g klack stack, som de flesta av dem i bilderna verkar vara, ?r po?ngen med sko klack yttersula strejk inte samma som faktiska h?lis?ttning. Skon h?len b?rjar komprimera v?l innan sj?lva foten h?len n?r den punkt d?r full kraft. Processen f?r mul strike inte ?r en tidpunkt; det ?r en process i vilken foten "rullar genom" kontakt med v?gen. Vad ser ut som en Nike Air Max 90 Womens Blue dramatisk, tung h?lis?ttning kan vara mer av en m?ttlig eller l?tt Adidas Superstar Dámské Supercolor h?lis?ttning beroende p? den individuella l?pare dynamik .: "I en studie d?r l?pare blev tillsagda att h?lis?ttning utan att l?ta h?len komma ner ..." ?r knappast meningsfullt.
Intressant artikel. Jag tycker det ?r alltid viktigt att l?ta individer g?r vad som fungerar f?r dem och inte tvinga n?gon slags magisk l?sning p? alla.
Nike Air Max 1 Femme Rose Fluo Mina kn?n ont fr?n att se alla dessa bilder though.I'm verkligen Nike Air Huarache Womens inte att det ?r s?ng, det ?r bara ett alternativ som kan vara bra Canada Goose Chateau Parkaf?r vissa och on?digt f?r andra. Jag tror att en ensam fokus p? footstrike ?r ett problem, och det finns b?ttre s?tt att n?rma sig formen f?r?ndring. Problemet ?r att alltf?r m?nga m?nniskor har gjort detta om foten strejk, och det ?r ett misstag.

Scroll up

Please sign up :)
Visitors
0 Members and 25 Guests are online.

We welcome our newest member: singh910
Board Statistics
The forum has 51505 topics and 70247 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen