RSmarket

ge dem ud omkring huset

in RS Traders Tue Feb 21, 2017 7:51 am
by holyground • Superman | 163 Posts | 1630 Points

Jeg har lige modtaget en gennemgang par Vibram Fivefingers Bikila med posten i dag h?flighed af Vibram og Pursuit Brand Equity Group (tak Adam!). Hvis du ikke er fortrolig med VFF Bikila, det er en ny sko fra Vibram, der er designet specielt til l?bere. Jeg har k?rt i Vibram Fivefingers KSO s i n?sten et ?r, og har skrevet udf?rligt om min erfaring her p? Runblogger (hvis du er interesseret, her er hvor min perler?kke af VFF indl?g starter). De Fivefingers er de mest minimalistiske sko, jeg k?rer i regelm?ssigt, og jeg har sp?ndt ventet mulighed Nike Air Max 90 Damen for at tage et www.jaskiewicz.cz par Bikilas for et Nike Air Max 90 Essential Womens spin.

Jeg havde allerede Nike Air Max 95 Womens gjort et 5 miler f?r ankomsten Nike Air Max Zero Womens af ??UPS mand med det uventede levering i eftermiddag. Det er overfl?digt at sige, da jeg ?bnede pakken og s?, hvad der var indeni, jeg vidste, jeg ville ikke v?re i stand til at vente til i morgen til at k?re i dem - det ville v?re en dobbelt-k?re dag!

Jeg startede med at bare at fors?ge dem ud omkring huset. Min f?rste tanke var, at de f?lte meget lun, n?sten alt for stram i forhold til min KSO s. Jeg havde anmodet om en st?rrelse 41, som er en st?rrelse mindre end min KSO s, prim?rt fordi jeg f?ler, at der er en smule for meget vrikke v?relse i mine KSO t?er. De store og sm? t?er p? min venstre fod f?lte de var lidt scrunched i t? lommer af den Bikila, men ikke til det punkt, hvor de blev tvunget til at b?je. Det var mere som de fyldte t? lommer fuldst?ndigt og Adidas ZX 750 Homme var i kontakt med Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose gummi p? spidsen (jeg h?rt Adidas ZX Flux Femme Vibram fit side, og blev Nike Air Max Tavas Dámské forsikret om, at have mine t?er Adidas Superstar Pánské "gr?sse" spidserne af lommerne var ok). Jeg var bekymret for, at dette kan f?re til nogle friktion vabler p? k?rsler, men denne frygt viste sig at v?re uberettiget, i hvert fald i mit f?rste kort udflugt.

Scroll up

Please sign up :)
Visitors
4 Members and 22 Guests are online.:
AlvinHox, Hacerickcreva, MichaelSoymn, Abrahamcreva

We welcome our newest member: alliot william
Board Statistics
The forum has 41135 topics and 52656 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen