RSmarket

har individuelle t

in RS Traders Tue Mar 07, 2017 6:55 am
by holyground • Superman | 163 Posts | 1630 Points

Min oprindelige grund til at k?be et par Injinji s var s? jeg kunne b?re str?mper sammen med mine Vibram Fivefingers Nike Air Max 2015 Dames KSO "mund handsker." Ligesom de Injinji sokker, de Vibrams eller VFF er for korte, har individuelle t? lommer, hvilket g?r det umuligt at b?re almindelige drift sokker med dem. Efter et l?b VFF s hvor jeg bl?ret min h?l temmelig alvorligt, Nike Blazer Basse Femme besluttede jeg at give Injinji sokker en pr?ve som en ekstra lag af protection.The f?rste gang jeg s?tte p? et par Nike Air Max TN Damen Injinji sokker, jeg straks f?lte m?rkeligt. Har en s?dan form, montering lag af stof omkring mine t?er var underligt, som var sensation at mine t?er blev adskilt fra hinanden i en st?rre grad p? grund af sokken materiale i mellem dem (hvilket Adidas Superstar Dames Wit er formentlig grunden til de er s? gode til forebyggelse blister). Man v?nner sig til den f?lelse temmelig hurtigt, selv om det stadig er underligt at se p? din fod og se dine t?er stikning i alle deres klud-d?kket herlighed - mine b?rn finder Nike Air Max Command Womens dem s?rligt sjovt (far har et ry for at v?re lidt af et gear junkie, og den lille fyre humor mig godt!). N?r du vrikke t?erne i Injinji s, er det umiddelbart indlysende, at de reducerer hud-mod-hud friktion mellem t?erne p? en m?de, andre sokker Adidas ZX Flux Homme ikke kan (de fleste andre sokker synes faktisk have den virkning, at klemme t?erne sammen, og derved ?ge inter- t? friktion), og dette resulterer i meget gladere f?dder.

S? hvordan de udf?rer p? flugt? Det er her, de Injinji sokker skiller sig ud for mig. Jeg har en historie for at f? virkelig d?rlig vabler p? mine lange ture (f.eks tjek denne post-marathon Nike Air Max Command Womens billede fra maj sidste ?r - det er skr?mmende), og hver anden l?sning jeg har pr?vet (f.eks slathering mine f?dder med Bodyglide) har ikke hjulpet. Jeg er glad for at rapportere, at jeg har endnu til at udvikle en enkelt blister, mens if?rt Nike Air Max 90 Damen Blumen mine Injinji Micro ydeevne sokker p? en l?betur, og dette omfatter mine to marathon prep 20-milers i l?bet af denne uddannelse cyklus.

Scroll up

Please sign up :)
Visitors
0 Members and 20 Guests are online.

We welcome our newest member: 20170725 yueqin
Board Statistics
The forum has 35007 topics and 43414 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen