RSmarket

Adidas ZX Flux Mujer

in About Mon Jun 12, 2017 5:29 am
by sooo • Superman | 564 Posts | 5640 Points

Deze zaterdag is Air Max Day en Nike heeft een nieuwe set trainers vrijgegeven om te vieren. Op weg terug in 1987 veranderde Nike het trainerwedstrijd toen ze de Air Max Adidas NMD Mujer introduceerde, de box uitzetten met zijn nu bekende airbubble design. Tinker Hatfield was de gekozen ontwerper om een nieuwe spin op trainers te geven, en zijn ontwerp is nog steeds tot de meest populaire vandaag. Bijna drie decennia later heeft Nike Hatfield samen met drie andere ontwerpers aangeworven om nieuwe modellen te maken die je trainerwedstrijd naar het volgende niveau zullen brengen.

Hatfield heeft de Nike Air Max 90 Ultra Superfly T toegevoegd aan de legendarische lijn, die zijn originele meesterwerk bijwerkt. Adidas ZX Flux Mens Van het nieuwe ontwerp zegt hij: "alles wat ik doe is gekleurd door mijn ervaringen. Als ik tekent, is het een hoogtepunt van dingen die ik zojuist heb gezien en gedaan. Toen ik deze schoen ontwierp, trok ik inspiratie uit de Verenigde Staten Nike Air Max 1 Femme en Frankrijk. Elk land heeft veel invloed op mijn carrière gehad, dus Adidas Superstar Dam je krijgt de rood, wit en blauw. '
Advertentie

Hiroshi Fujiwara, geprezen streetwear designer, draagt bij aan de Nike Air Max LD-Zero H, die een combinatie van het "Nike Boston-bovenkant met het Air Max 2014-platform" ziet.

Ten slotte voltooit de Air Max Ultra M, Nike CEO, de HTM collab en is een "ode aan de klassieke snij en naait ontwerptaal van de jaren tachtig, op een moderne manier uitgevoerd".

Dizzee Rascal had een aangepast paar, basketbalster LeBron James een hele lijn, en clubbers, hip-hop sterren en hardlopers Adidas ZX Flux Mujer in de jaren negentig zouden zelden zonder hen gezien worden. Nu, op de 25ste verjaardag van de Air Max, Nike's beroemdste kussentrainer, genieten de schoenen nog meer van de populariteit.

Op de voeten van beroemdheden, varirend van Rita Ora tot Adidas ZX Flux Womens Barack Obama, hebben de bubbelzolen schoenen hun oorsprong Nike Roshe Run Dames Zwart overschreden om een gewilde garderobe te worden, omarmd over de werelden van mode en muziek. "Het gaat niet alleen om een oud paar. Etiketten, stijlen en specifieke details zijn van groot belang," zei Hannah Almassi, mode-redacteur van het magazine Grazia, die zei dat het bezit was van een paar jaren 90-schoppen, een obsessie was geworden voor trainerfans.

Scroll up

Please sign up :)
Visitors
2 Members and 16 Guests are online.:
sunnyrose, tamirat88

We welcome our newest member: tamirat88
Board Statistics
The forum has 38414 topics and 48516 posts.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen